top of page

10 free online marketingových nástrojov, ktoré by mal používať každý marketér

Aké sú najlepšie nástroje na pochopenie vášho online trhu?

Existuje rozmanitý mix bezplatných nástrojov, čo je dnes jedným z príjemných aspektov práce v digitálnom marketingu. Začneme s najpoužívanejšími.

Dajte nám aj vy vedieť v komentároch o "základných bezplatných nástrojoch", ktoré používate.

1. Zhodnotenie najnovšieho vývoja vo vašom odvetví

Ešte stále neexistuje lepšia alternatíva ako Google Alerts na preskúmanie zmienok názvu vašej značky, mena konkurenta alebo iných značiek v odvetví zadaním kľúčových slov. Je to široko používané.

Hoci RSS nie je "v móde", ako to bolo pred 5 rokmi, stále sa zdá, že neexistuje žiadna náhrada za použitie ako príspevok na počúvanie pre vývoj vo vašom odvetví. Keď som napísal predchádzajúci príspevok, použil som službu Google Reader na kategorizáciu webových stránok, aby som udržal aktuálne informácie o najnovšom vývoji digitálneho. Keď to spoločnosť Google stiahla, pretože v ňom neboli žiadne výnosy (Boo!), Používal som Reeder ako offline klient na mojom počítači Macbook Air a iOS na chvíľu. Teraz však doporučujem Feedly, pretože je to najpopulárnejšie, takže môžete vidieť "hlasom davu", ktoré príspevky sú najpopulárnejšie. Podobne ako v službe PostRank, spoločnosť Google tiež zabila. Napriek tomu, že čítačky krmív nie sú v móde, sú najefektívnejším spôsobom skenovania najnovších správ v rôznych kategóriách. Takže ak ich nepoužívate, skúste Feed Feed - naša analytika ukazuje, že je to jeden z najbežnejších odkazov na Smart Insights - urobte si záložku!

bottom of page